Skolan, sitter å häckar.

Hallå där :)

Sitter nu i skolan, är härligt och ha en skoldata alltså. :D Såg på en sida när jag satt på aftonbladet om resor, så såklart klickar jag ju där.
Hittade billig resa för två pers till turkiet i fyra dagar. Fan vad jag blir sugen alltså på å dra ner. Hmm kanske våre trevligt för bara mig å mamma?
Blir allt å fråga :D
Sen blir det ju reeeesa för mig å Karin i början av Augusti wiiiiiiee :) <3

Tänk ifall man är här igen redan April? Det kan ju då inte bli bättre :)

Det var allt jag hade å säga just nu. Hörs igen när jag har kommit hem från skolan, jag slutar om 2 timmar :)
Älskar att jag har så korta dagar :D
 


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Tummen upp för din blogg !

2011-01-25 @ 19:21:56
URL: http://sessan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0