Sitter i skolan

När jag kom till skolan så funkade inte mitt internet på min skoldata, så hade inget internet under första lektionen. Lektionen efter hade jag äntligen internet, men då kunde jag ju såklart inte blogga. Nu har vi lunch, så börjar igen klockan halv ett. Innan lunch så fick vi veta hur våran dag ser ut imon. Helt underbar dag imon. Vi börjar skolan klockan 10 imon och slutar klockan 13. Man kan ju inte få det bättre :) Har 3 lektioner imorgon :)
Efter skolan blir det åka hem en stund, äta lite. Sen dra iväg till stallet runt 15 halv 16. Idag så har jag hand om Clara också min kompis Amandas häst. Hon hjälpte mig när jag var sjuk, så såklart hjälper jag henne nu när hon ska iväg på något.

Hoppas ni får en bra dag.

Hörs igen när jag är hemma från stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0