Sent hemma igen

Äntligen hemma efter en fullt upp dag igen. Gick upp klockan kvart i nio. Åkte ut till stallet klockan nio, släppte ut två hästar sen hem igen å somnade i soffan till halv 12. Åt frukost vid halv 12, åkte iväg till Karins jobb vid halv ett. Sen åkte vi hem till henne vid halv 3. Där vi då bokade våran resa :D Wiiiiieee :)
Var hemma hos Karin till 17, sen körde hon å hennes pappa mig till stallet vid 17. Fick ta in de två hästarna igen, sen fixa å mocka å så åt ena hästen. När jag var klar på ridskolan då gick jag över till mitt stall och fixade med min häst. Hans ägare skulle komma ikväll och hälsa på.
Så ägaren var där mellan 19-20.30. Efter vi hade ridit så var det bara och fodera hästarna. På vägen hem var det åka ut till tjörn först och hämta syrran där.

Var hemma klockan halv tio


Detta kort är taget Turkiet Alanya år 2009. Vi är tillbaka Augusti 2011 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0