Måndag

Idag är det sista dagen på lovet. Har sovit ut idag. Det var skönt och få sova ut. Gick upp vid halv 12. Då mamma står och säger Ludde behöver gå ut och kissa. Så jag fick gå upp å ut med han, jävlar vad det är isgata över allt utanför oss. Till och med ludde gick å halkade.
Idag kommer inte så mycket och hända på min sista lediga dag. Jag mamma och min morbror Abbe ska åka och kolla  på våran båt hur den ser ut. För vi ska försöka och sälja den.

Efter vi varit där. Då ska jag mamma och Ludde åka ut till stallet. Mamma ska gå upp till en litet hotell som ligger vid ridskolan. Å snacka med hon som äger det . Så jag och Ludde ska gå till min häst.

Ludde älskar och vara med mig i stallet. :D


Hoppas ni får en bra dag ni med.

Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv:Tack :D

2011-01-10 @ 15:13:39
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0