Lördag kväll

Kom hem från stallet vid halv åtta tiden, då åkte jag direkt hem till mormor och morfar  å deras hund Bonzo. Fick mat där. kollade lite tv med dom å myste med Bonzo. Såklart somnade jag och Bonzo en stund i soffan. Kommer nog bli svårt för mig å somna ikväll.
Är nu hemma hos mig :) Syrran kommer hem om en stund också.


Nu så regnar det här hos oss i Stenungsund. Se hur vägarna ser ut imorgon. Kommer nog vara slask eller isigt imorgon.
Aja får hoppas att denna gång att all snö kommer gå bort. Jag har tröttnat på snön nu.


Funderar på å ta tag i detta å börja träna lite.

Kommentarer
Postat av: TC

Snön får gärna försvinna.. =)

2011-01-15 @ 22:47:14
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0