Lång dag

Herregud vilken lång dag jag har haft. Har inte sovit många timmar inatt. Somnade klockan 3. Upp vid 7. Åkte ut till stallet strax efter 8. Började slänga ut hästarna vid kvart i nio. Var klar klockan halv tio med det. Sen tog jag med mig hunden på en liten promenad i regnet. Vi var ute i en halvtimme. Träffade Janina på väg tillbaka till stallet. Så vi tog en kopp kaffe utanför stallet å snackade lite. Efter vi hade snackat lite fick jag gå och fixa allt i stallet igen. Runt 12 tiden kom Isabell som jag skulle rida lektion för idag.
Så det blev ridning vid halv ett till halv två. Ridningen gick grymt bra jämnfört med andra dagar.

Men nu är jag och Ludde hemma igen efter en lång dag i stallet :D
Ludde fick ta sig en dusch direkt när han kom hem. Första duschen sen Pia ägaren fick han.
Han var snäll och duscha :) 

Underbara Ludde i stallet idag :) Mycket lätt hund och ha med sig :)

Å jag tänkte idag, imon får jag lite sovmorgon. Men nej. En ringde och frågade ifall jag kunde hjälpa henne med stallet imon. Så jobb blir det för min del mellan 8-16.

På kvällen imon ska jag och mamma iväg på middag. Herregud vilken dag imon med ju.

Hörs senare ha det gött .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0