Låång dag.

Dagen började dåligt, vaknade klockan åtta börjar skolan kockan halv nio. Sätter mig i bilen 8.20,men när jag sitter i bilen då ser jag att klockan är 8.44. VAFAN, klockan där inne är ju 8.20. Då fattar vi att våran klocka går fel. Så jag kom 20 min försent till första lektionen.
Slutade skolan klockan 13.45.  Åkte hem till mormor och morfar efter skola och åt mat med dom. Efter maten gick jag å mormor och Bonzo å kollade på tv.
Såklart så somnar jag och Bonzo som vanligt efter maten i soffan. Sov från 15-17. Vid 17 åkte jag ut till stallet. Skulle rida lektion 20.15, å sen hade jag kvällsfoderingen.
Träffade lite folk i stallet, trevligt var det. Lektionen gick faktiskt jätte bra. Andra gången min häst gå  med så många hästar i ett ridhus.
När lektionen var slut,var det snabbt in i stallet å av med grejerna. Sen fodra alla hästarna. Var hemm runt kvart över 21.


Den mörka hästen är min kompis häst.Den Ljusa var min förra häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0