Hemma nu efter långdag :D

Slutade skolan klockan kvart i två.  Anna kom å hämtade mig vid skolan, så vi åkte först till donken å köpte lite mat. Drog vidare till stallet sen. Där vi satt å käkade å snackade :)
När vi hade ätit,så fixade jag allt hos min häst. Sen var det dags för ta in alla hästarna. Mamma och mormor å morfar kom till stallet också. Fick hjälp med att ta in hästarna. Gick jätte bra när vi var så många :D
När jag var klar i mitt stall, var det bara å gå över till ridskolan och ta hand om en häst där.
Allt gick så smidigt där, så det gick fort. Efter vi var klara i stallet så åkte vi  hem.
Jag hoppade direkt in i duschen när jag kom hem. Mamma gjorde pannkakor sålänge jag duschade. Det var mycket gott å äta pannkakor :)
Blev mycket trött efter maten. Men jag fastnade här framför datan och tv i vardagsrummet. Jag kommer att sitta här hela kvällen.

På tal om ingenting, jag vill HA sommar nu.


Saknar denna häst otroligt mycket. Det kommer aldrig bli så som du å jag var alltså. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0