Hemma 3 dagen sent.

Kom hem för en liten stund sedan. Haft fullt upp idag med. Gick upp vid 10. Åkte iväg till stallet vid halv 12. Gav hästarna mat i hagen, sen gick jag över till ridskolan och träffade Anna å vi kollade på tävlingen som var på klubben. Efter några timmar gick jag å fixade hos min häst.
Runt 16tiden så började jag ta in hästarna hos oss. Jag och en tjej vi släppte våra hästar efter tävlingen i manegen. Det gick jätte bra med dom.
När jag var klar i stallet då blev det att åka hem till mormor och morfar å äta middag med dom. Fick lax  hos dom det var mycket gott. Sen var det och åka hem. Frös så mycket när jag kom hem, så hoppade direkt in i duschen.
Men nu så sitter jag här å bloggar lite, ska se på Solsidan när det börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0