Godkväll

Hejhej!! :D

Herregud vilken dag, åkte tillbaka till stallet vid halv två. Skulle släppa ihop min unghäst med de andra unghästarna plus en gammalhäst.
När vi släppte ihop dom,det gck jätte bra. Henke Glass som min heter han blev jätte nöjd å få komma dit.
Åkte från stallet vid 16. Jag ,mamma och syrran vi åkte å handlade lite. Sen bar det hem till mormor och laga mat. Det blev PEPPARSTEAK , är så grymt gott :) Som efterrätt blev det ÄPPLEPAJ å VANILJSÅS :)
Vi kom hem från mormor och morfar vid 20 tiden.
Då satte jag mig direkt vid datan och började fixa med bilder som jag har tagit när vi släppte ihop hästarna.

Slänger upp några bilder här på bloggen :)
Vad händer ikväll då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0