Fullt upp hela dagen

Min dag började skit. Hade sjukt ont i huvudet och öronen när jag vakande i morse vid sju. Så det var bara å säga till mamma att ringa till skolan å sjukanmäla mig. Blev ingen skola för mig. Mormor ringde till vårdcentralen och fick en tid åt mig. Klockan 11 skulle jag vara där. Vi trodde jag kunde ha öroninflamation. Men det var det inte. Ifall det inte går över att ha ont i öronen ska jag komma tillbaka.
Efter jag och mormor hade varit där,åkte vi hem till mormor å morfar. Åt frukost där så blev en sen frukost. Somnade såklart med vovven vid fötterna soffan efter frukosten. Vaknar sen av att hunden ligger och kollar på mig när jag sov å skäller.  Då ville han ha uppmärksamhet. En stund senare ringer mamma och frågar om jag vill med henne och hennes arbetskamrat ner till torget och ta en fika. När dom hade slutat jobba. Såklart ville jag det. :) Då var det bara hem och byta om.

Efter vi hade tagit oss en fika, då gick vi runt lite på torget för å fördriva tiden. Mamma occh hennes kompis skulle börja jobba igen vid 17.
Då hittade jag ett par jätte snygga byxor. Märket Vila. Kostade runt 400 kr. Men där dom hängde så kostade allt 99 kr. Så det blev ett par nya byxor för 99 kr istället för 400 kr :)
Mycket bra köp tyckte jag :D


Sen var det stallet kvar, åkte dit ut vid halv sex gjorde ordning allt hos hästen å sen fixade hästen för lite motion. När jag var klar i stallet. Då var det dags för föreläsning från 19-21. Linda Heed en duktig ryttare som tävlar å sånt i scandnavium. Hon berättade hur hon tränar å så med sina hästar. Var faktiskt riktigt intressant.

Så idag har jag haft fullt upp. Men nu är jag äntligen hemma :)
Här är byxorna jag köpte idag :)

Inte så jätte bra bild men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0