:)

Haft fullt upp hela dagen. Skola först mellan 10-13.45. Efter skolan åkte jag hem en stund och käkade lite, åkte sen vidare till stallet för å ta in hästarna  å så. Gick över till ett annat stall och tog hand om en häst där. Sen tillbaka till mitt stall för byta om. Vid halv sju åkte jag från stallet. ÅKte då direkt hem och duschade. Mormor ville egentligen att jag skulle komma hem till dom och äta, men jag kände jag orkade inte det.

Har precis ramat in 10 kort, så till helgen blir det och få upp dom på väggen. Till resten av korten blir det nog å skaffa fotoalbum.
Nu blir det och sitta å kolla på tv och kolla runt på nätet :)

Här är ett av korten jag har ramat in :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0