Scandinavium :)

Hemma efter en lång dag. Vilken dag alltså. När jag gick utanför dörren imorse, då var det blankis över ALLT. Svin halt. Man kunde knappt gå. Ialla fall, jag skulle åka ner till buss stationen för och möta upp min kompis där klockan 08.05. Så ringer jag henne när jag är där. Då hade hon inte kommit längre än neranför sitt hem. Då det inte gick och köra längre för dom, för det var så halt. Vi skulle in till Scandinavium.  Så att jag fick åka hem igen. Fick ett sms av henne senare runt halv 12 att hon kunde ta sig någonstanns eller i alla fall försöka. Å det gick , så vi drog in till scandinavium vid halv 12.
Varit på scandinavium hela dagen å kvällen. Men nu är jag hemma.
Blir väl snart att gå å lägga sig då jag ska upp tidigt imon med, ska åka till stallet och släppa ut hästarna ifall det inte är blankis imon med. Då kommer dom inte ut.


aja hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0