I'm home again after a long day :)

Hejhej 27 februari 2011

Det har varit en lång dag idag. Gick upp klockan halv 11, för att göra mig iordning för å möta upp Karin å hennes kille vid buss stationen. Vi skulle åka in till Göteborg och gå på mässan :). Trevligt var det. Träffade på lite folk där som man kände.
Vi var på mässan från 13 till halv 16. Innan vi åkte hem till Stenungsund, då gick vi in å käkade snabbt på donken.
Sen tog jag å karin bussen hem.
Var i Stenungsund runt 18 tiden.

När vi kommit fram, då fick jag åka direkt ut till stallet å ta hand om peppar. Sen in i mitt stall och fixa allt, rida en halvtimme.

Nu är jag äntligen hemma. Tur man börjar 10 imon :)


Hoppas ni haft en bra dag idag.


PÅ TAL OM INGENTING, JAG HATAR KYLAN. VI HAR ISGATA ÖVER ALLT IGEN.

Peppar får vara med på bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0