Home

Nu är man äntligen hemma efter en lång dag. Slutade skolan idag halv ett, åkte hem direkt å käkade lite. Sen så kom min kusin å hans mamma och hämtade mig å mamma, för att åka till göksäter. Mycket trevligt var det :)
Var där i några timmar, efter göksäter så åkte vi hem. Jag och mamma bytte kläder för sen åka till stallet å fixa med pållen min. Red en halvtimme, för imon ska vi träna :D
När vi kom hem så hoppade jag in i duschen direkt, då gjorde mamma pannkakor :D Nu blir det å sitta här å häcka :)


Idag har vi haft ett skit väder. Regnat exakt hela dagen. Snart är snön helt borta.

Kommentarer
Postat av: helajnah

sv: tack så mkt :) jag ska jobba som servitris på en restaurang :) ser att du också är ett alanyafan :D kul!

2011-02-01 @ 22:49:55
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0