Home Early :)

Idag kom jag hem tidigt, är typ första gången på denna vecka. Jag och Ludde har varit i stallet idag från klockan 12-15, vid 15 kom mamma och lillasyster å hämtade mig, sen åkte vi å handlade middagsmat. Vi var väl hemma vid 16. Direkt när vi kom hem, var det bara och duscha först hunden, sen kunde jag duscha.
När jag hade duschat klart, så stod mamma och lillasyster klar med maten :)  Det blev wokat till middag.
Efter maten hamnade jag ju såklart framför tv och datan som vanligt.
Har suttit och kollat på Zorro.


Här är en bild på när Ludde är i duschen å får sig en dusch


Här är en bild på Ludde när han ligger i halmen i en box.

Här är stallets mini Shettis Rocco :) Hur söt som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0