Halloj

Jag kom hem för en liten stund sedan. Åkte från mitt hem vid 15. Då åkte jag och mormor å morfar och handlade lite. Sen blev klockan 16 då var det och hämta syrran på stationen. När vi hade hämtat henne, så körde dom mig till stallet. Där jag var från 20 över fyra till 19.50. Fixade å så åt min häst, hjälpte även en tjej in med unghästarna. Tog och red en stund, kan säga han var pigg. In med hästen sen igen i stallet, där jag träffade Amanda och snackade med henne en stund. Jag var klar i stallet vid halv sju, men fick vänta en timme. Jag och Amanda tog å putsade sakerna. Klockan halv åtta så skulle jag kvällsfodera hästarna.
När morfar kom och hämtade mig i stallet, så sa han att jag skulle hoppa in på Kvantum och handla lite godis till min syster för hon ville ha det.
Hopp då var det bara och gå in å handla lite. Sen åka hem till min mormor och morfar å äta köttfärssoppa.

Nu är jag hemma hos mig. Sitter och överförbilder som är viktiga för mig till ett Usb :)

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Ja, jag tror det blir den :D

2011-02-04 @ 21:58:59
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0