Godnatt å jag säger godmorgon också

Jag säger godnatt och godmorgon då jag inte hinner blogga något imon. Så har skrivit lite om vad som händer imorgon.

Ojoj. Måste gå och lägga mig, klockan är 00.01. så jag orkar med dagen idag. Behöver sova lite fler timmar än vad jag gjorde mellan Lördag och Söndag. Idag ( Måndag) så ska jag åka med min kompis och kolla på 3 hästar. Då hon ska skaffa en egen häst. Hon ska åka runt lite å kolla på hästar. Men imorgon är det bara 3 hon ska kolla på.
Ska vara på det stallet klockan 11. Dom kommer och hämtar mig klockan 10.20 imon. Blir då och gå upp senast halv 10.

God natt allihop. Hoppas ni får en bra dag idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0