Fattar inte hur jag har orkat.

Sov mellan lördagen å söndagen 5 HELA timmar, sen upp vid klockan 06. Detr var jobb som väntade 07.15-19.30.
Idag har det varit lite kaos i stallet. En häst hade skadat sig i huvudet på morgonen. Senare under dagen så hade min häst gjort sönder staketet så grannhästen var inne i hans hage också. Är inte första gången dom står å leker i samma hage.
Då fick jag å min kompis gå från det stallet vi jobbade i, för att fixa min häst hage. Å sen gå tillbaka
Har inte suttit still en sekund känns det som. Jo lite har vi ju suttit, men det märks inte kan jag säga. Har verkligen ont i hela kroppen nu. Jobbat i ett stall från 07.15 till 19.30.


Ikväll blir det å blogga lite, å såklart sitta och snacka med vänner.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0