Äntligen är jag hemma efter en lång dag.

Nu har jag äntligen kommit hem. Åkte till stallet vid halv ett, red träning vid 15. Red nästan två timmar. Imon blir det ett lugnt pass. Efter det var det å ta in lite hästar. Åså idag när jag kom tll stallet, då fick jag veta att vi skulle ha kvällsjouren på ridskolan. Så vart på stallet från halv ett till 20. Peeeeengar:)

Sitter nu och väntar på att min underbara morfar ska komma med mat till mig. Det blir lax :)
Imorgon ska jag vara i stallet klockan kvart över sju.
JOBB IMON MED 07.15-20
Underbart ? Kommer vara helt slut imon. Är sjukt glad att vi har LOOOOOV. Men vad gör man inte för å få lite pengar :)


Blir nu å kolla på melodifestivalen i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0