3:de Advent

Då var det 3:advent redan, snart är julafton här igen. Min dag började inte bra. Vaknade kl 8 och min buss går 8.49. Så jag fick skynda mig lite.
Men när jag väl kommer fram till busshållplatsen så står jag där i 10 min, innan jag går in på internet och ser så den verkligen går. Då har dom ju ändrat tiderna. Så den gick 8.44 istället,det betyder att jag missade den precis. Nästa gick 9.44, fick ta den då. Hästarna kom ut lite senare än vad jag hade tänkt mig bara för bussen inte gick som den skulle.

När jag hade fått ut hästarna, var det att fixa åt hästen innan det var daxs för julfest inne på ridskolan. Riktigt kul att kolla på.

Nu är jag hemma och ska snart äta lite även ta mig en varm dusch.

Försöka att plugga lite också.

Hoppas ni har haft en bra Söndag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0