Halva veckan gått

Började skolan idag klockan 9.50 hade en lektion sen lunch. Sista lektionen stod det på schemat att vi skulle ha servering. Vi stod utanför klassrummet och väntade. Men då kommer det en annan lärare som skulle ha matte. Så våran klass gick runt och letade efter våran lärare i 30 min. Tillslut hittar vi henne, men då hade hon 3orna. Av henne fick vi veta att dom har ändrat lite i vårat schema. Idag har vi alltså haft en lektion plus lunch, sen slutar vi. Om dom inte lägger in en annan lektion där så slutar vi klockan kvart över 11.

Tog mig en promenad hem. Nu ska jag ta mig lite och äta å dricka turkiskt te :)

Vädret är inte på topp idag. Grått å kallt.

Hoppas ni har haft en bra Onsdag

Puss


Saknar min andra halva så otroligt mycket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0