:)

Haft en riktig slapp skoldag idag med. Hade en lektion där gjorde vi ett matte test, sen gick vi ut å skulle gå runt lite i stenungsund. Fick sen sluta efter det. Då drog jag och två klasskamrater och åt pizza. Så fick sluta 11.30. Efter vi hade ätit pizza så skulle dom dra hem, så jag gick runt lite på torget. Gick först till banken och fixade det jag skulle fixa. Kollade runt lite i affärerna. Köpte mig en ny mobilladdare då min är sönder. Blev även en skit snygg klänning.
Slänger upp bild i helgen :)

Träffade Anna och Josse också för en fika. Drog sen ut till stallet och red lite. Nu är jag hemma. Ska snart göra mig lite turkiskt te och glass:)

Inte många dagar kvar tills jag är 18 wiiiee


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0