Ordning

Oj idag är sista dagen på April månad, imon går vi in på en ny månad :) Wiiiee

Gick upp vid halv 11. Blev skit sur på aurora när hon kom in runt nio å skulle väcka mig. Jag bara du ger fan i och hälla vatten nu. Jag vill sova tilll halv 11.
Gick upp halv 11 har ättit frukost med mamma och syrran.

Nu håller vi på och göra oss i ordning för och dra ner till torget en stund. Jag ska även träffa Karin en stund också. Fixa allt till killen, även lämna in en lapp på Resia :) Äntligen ska den in, vi har tragit ut på det en lång stund nu.

Efter torget blir det nog och åka ut till hästen och fixa allt där.

Nu vet ni vad jag ska göra idag.

Ha en bra dag idag i det fina vädret,

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0