Min dag

Såhär har min dag sett ut idag. Gick och la mig vid halv 02. Upp vid halv åtta åtta tiden för att åka ut till stallet kvart över åtta och släppa ut hästarna. Morfar hjälpte mig idag och släppa ut hästarna. Så det gick på en halvtimme :) Hem direkt efter vi har släppt ut dom. Då gick jag och sov några timmar till. Det behövdes kan jag säga.
Sov fram till 13. Åkte iväg till stallet igen vid 15 tiden. Hade insläppet också. Fixade allt åt min häst innan jag tog in dom igen.
När det var klart så gjorde jag iordning pållen min för ett dressyrpass :) Han gick super bra idag :) Herregud vad bra han gick :) Skänkelvikningarna blev hur fina som helst :)




Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0