God dag :D

Då är snart andra skoldagen på denna vecka avklarad :D. Har bara 2 timmar kvar.
Som jag har sagt innan, jag är inne i en trött period nu. Men som tur så har jag underbara vänner och en underbar kille. ♥

I skolan går det grymt bra nu :) Det känns så skönt. Nu får jag hålla samma takt som jag har gjort hela terminen. Är helt klar med matten. Å är även snart klar med Engelskan också :)

Det är bara 2 månader och 15 dagar kvar i skolan sen är det SOOOOOOOMMMMMAAAARRRR LOOOOOV



Jag skulle så gärna vilja ha dig tillbaka. Saknar dig så jävla mycket. Det går fan inte och beskriva. 4 månader och 1 vecka sen du gick bra.

Du och jag Sommaren 2009 ♥
Glömmer aldrig den dagen mamma satt med mig i cafeterian på stallet och berättade att när vetrinären hade kollat på henne den dagen att det går tyvärr inte längre. Så att det blir att jag måste utdöma henne.
Det var den värsta dagen i mitt liv när jag fick höra det. Jag bröt ihop när jag satte mig i boxen hos dig Aymara.

29 November 2010 den dagen du lämnade mig :'( Du finns alltid i mitt hjärta. Du och jag hade en mycket underbar och mysig tid tillsammans ♥






Kommentarer
Postat av: Elsa

världens finaste <3

2011-04-06 @ 22:38:36
URL: http://www.elsarohlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0