Fin dag :)

Idag har det vart en fin dag. Åkte ut till stallet vid kvart i tolv, när jag kom dit ut så var Isabell , Louise och Amanda där. Blev och börja bygga fram hoppningen direkt när jag kom. Så vi kunde hoppa lite. Det var rätt kvavt i ridhuset. Vi red fram ute och hoppade sen inne.
Hoppningen gick faktsikt bra. Isabell hoppade även upp och kände lite på han.

Tagit hand om Peppar idag också. :)

När jag åkte hem från stallet så var det 17 grader vid 16 tiden. Helt underbart alltså :)


Lancelot ♥ Erkänn fint med kyrkan i bakrunden?



Tog det kortet på Ludde när vi var på promenad igår :)




Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Hm okej, konstigt. Flera har skrivit till mig att deras inte heller funkar.. Skumt :/

2011-04-10 @ 20:27:03
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0